
Google Ads
Miért a legjobb megoldás?
- Csak az keres terméket/szolgáltatást a Google-ben, akit érdekel a téma. Vagyis abban a pillanatban találjuk meg a Vevőt, amikor már elérte az érdeklődési szintet és csak akkor kell fizetni, amikor kattint a hirdetésre, vagyis megnézi az ajánlatunkat. Egy plakát, rádió reklám, TV reklám mindenkinek szól, annak is, aki lehet soha nem lesz potenciális vásárlónk.
- Remarketing - újra tudjuk célozni azokat, akik már jártak a honlapon, így nem felejtenek el és növeljük a márka ismertséget is.
- A Google az egyetlen kereső, nem kell azon gondolkodni, jól választottunk-e.
- Pontosan látjuk melyik kulcs szó hoz vevőt, azokra nagyobb ajánlatot is tehetünk, hogy még nagyobb forgalmunk legyen.
- Kizárhatunk szavakat, amelyek nem hoznak megfelelő látogatókat, így csak azokért fizetünk, akik számítanak.
- Amennyiben egész nap egy kattintást sem kapunk, az nem kerül díjba, vagyis nulla Forint a költség, amíg egy plakátért mindig kell fizetni, bármennyien is látják vagy nem látják egy nap alatt. Egy rádió reklámnak nehezebben mérhető a megtérülése, nem tudjuk pontosan mennyibe kerül egy darab hallgató és nem tudjuk érdekli-e a téma. Azt sem tudjuk vásárolt-e vagy sem, amíg a Google-ben pontosan látjuk a napi költést, látogatók számát és abból hányan vásároltak.