Facebook/Instagram
Facebook marketing
- A közösségi oldalon érdeklődési kör, demográfia és földrajzi elhelyezés szerint érdemes célozni.
- Az egyik legfontosabb elem maga a kreatív, amelyet több méretben kell elkészíteni.
- Természetesen itt is működik a remarketing, vagyis újra elérhetjük a vásárlóinkat, látogatóinkat.
- A legjobb célzás az érdeklődési kör, pl. ha cipőket árulunk akkor meg tudjuk célozni azokat az egyéneket, akik cipők után érdeklődnek, pár napja vagy hete olyan honlapon, webshopban jártak, amelyek cipőket árulnak, így teljesen releváns érdeklődőket érünk el.
- Magyarországon nagyon sokan használják a Facebookot, így hatalmas a célközönség.
- Megfelelő kreatívval és jó célzással alacsony szinten lehet tartani a kattintiási díjakat, így ez a marketing csatorna is rendkívül hatékony.
- Az Instagram a Facebook tulajdona, így a hirdetések beállítása is a Facebookon keresztül történi.